Dostawa i płatności
|
Koszt wysyłki |
||||
|
Sposób dostawy |
Szacowany czas dostawy |
Przedpłata |
Pobranie |
Darmowa dostawa |
Kurier DPD |
do 3 dni roboczych |
15 zł |
18 zł |
nie dotyczy |
|
Paczkomaty InPost |
do 4 dni roboczych |
12 zł |
14 zł |
nie dotyczy |
|
Inpost Kurier |
do 2 dni roboczych |
15 zł |
16 zł |
nie dotyczy |
|
|
do 3 dni roboczych |
5 zł |
5 zł |
nie dotyczy |
|
Kurier DPD classic do Niemczech |
do 7 dni roboczych |
53,84 zł |
- |
nie dotyczy |
|
Kurier DPD classic do Czech |
do 7 dni roboczych |
47,11 zł |
- |
nie dotyczy |
FAQ
1. Czy wysyłacie paczki za granicę?
Oczywiście! Wysyłamy zamówienia do wszystkich krajów Unii Europejskiej. Takie zamówienia możesz składać przez www.greenorigin.pl.
2. Jaka jest najszybsza metoda wysyłki?
Najszybsza i najbezpieczniejsza forma wysyłki naszych produktów to kurier INPOST. Aż 97% naszych paczek INPOST dostarczanych jest w 24h od wysłania. A to oznacza, że zamówienie złożone do godziny 13:00 otrzymasz nazajutrz! W okresie listopada i grudnia czas dostaw może ulegać wydłużeniu.
3. Jak działają Paczkomaty Inpost?
Paczkomaty to sieć nowoczesnych urządzeń, w których możesz odebrać swoją paczkę w najdogodniejszym dla Ciebie terminie: 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, 365 dni w roku.
4. Dlaczego nie widzę swojego Paczkomatu na liście?
Lista aktywnych Paczkomatów jest na bieżąco aktualizowana na naszej stronie przez system Inpost. Jeśli któryś z Paczkomatów jest niedostępny oznacza to, że w tym momencie może być przepełniony lub wystąpiła w nim awaria. Należy wybrać inny w najdogodniejszej dla siebie lokalizacji.
5. Czym jest DPD Access Point?
Access Pointy to dogodnie zlokalizowane punkty partnerskie DPD, takie jak sklep spożywczy lub stacja benzynowa, w których możesz odebrać Twoją paczkę w dogodnym dla siebie momencie. Nie musisz się spieszyć z odbiorem - masz na to aż 7 dni. Pamiętaj tylko o tym, aby zabrać ze sobą dowód osobisty, aby potwierdzić swoją tożsamość przy odbiorze.
Oczywiście! Wysyłamy zamówienia do wszystkich krajów Unii Europejskiej. Takie zamówienia możesz składać przez www.greenorigin.pl.
2. Jaka jest najszybsza metoda wysyłki?
Najszybsza i najbezpieczniejsza forma wysyłki naszych produktów to kurier INPOST. Aż 97% naszych paczek INPOST dostarczanych jest w 24h od wysłania. A to oznacza, że zamówienie złożone do godziny 13:00 otrzymasz nazajutrz! W okresie listopada i grudnia czas dostaw może ulegać wydłużeniu.
3. Jak działają Paczkomaty Inpost?
Paczkomaty to sieć nowoczesnych urządzeń, w których możesz odebrać swoją paczkę w najdogodniejszym dla Ciebie terminie: 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, 365 dni w roku.
4. Dlaczego nie widzę swojego Paczkomatu na liście?
Lista aktywnych Paczkomatów jest na bieżąco aktualizowana na naszej stronie przez system Inpost. Jeśli któryś z Paczkomatów jest niedostępny oznacza to, że w tym momencie może być przepełniony lub wystąpiła w nim awaria. Należy wybrać inny w najdogodniejszej dla siebie lokalizacji.
5. Czym jest DPD Access Point?
Access Pointy to dogodnie zlokalizowane punkty partnerskie DPD, takie jak sklep spożywczy lub stacja benzynowa, w których możesz odebrać Twoją paczkę w dogodnym dla siebie momencie. Nie musisz się spieszyć z odbiorem - masz na to aż 7 dni. Pamiętaj tylko o tym, aby zabrać ze sobą dowód osobisty, aby potwierdzić swoją tożsamość przy odbiorze.
Płatności
Za zamówienie możesz zapłacić tak jak Ci wygodnie, wybierz odpowiednią metodę płatności w koszyku:
1. Szybkie płatności z PayU
Szybkie płatności to możliwość płatności online za pomocą karty płatniczej lub przekierowania do płatności online w wybranym banku, gdzie dokonuje się przelewu z uzupełnionymi już przez PayU danymi. Płatność księgowana jest na naszym koncie niemalże natychmiastowo, dlatego to najszybsza opcja opłacania zamówień, którą polecamy, szczególnie jeśli zależy Ci na szybkiej realizacji zamówienia.
2. Przelew tradycyjny z PayU
Po złożeniu zamówienia, następuje przekierowanie na stronę płatności PayU, gdzie jako formę płatności należy wybrać przelew tradycyjny i uiścić wpłatę na wskazane dane.
Odbiorca: Estrella KA
Adres: ul. Rajskowska 99, 62-800 Kalisz
Konto bankowe: PKO BP 58 1020 4900 0000 8002 3266 6720
Tytuł przelewu: numer Twojego zamówienia
Odbiorca: Estrella KA
Adres: ul. Rajskowska 99, 62-800 Kalisz
Konto bankowe: PKO BP 58 1020 4900 0000 8002 3266 6720
Tytuł przelewu: numer Twojego zamówienia
3. Pobranie
Płatności za zakupione produkty dokonują Państwo w momencie ich odbioru u kuriera DPD, Inpost (gotówką) lub w Paczkomacie Inpost (kartą).
4. Odbior osobisty
Swoje zamówienie możesz także odebrać w punkcie odbioru Green na przed wcześniejszą awizacją telefoniczną pod numerem +48 692 398 618
W przypadku odbiorów osobistych zamówienie można opłacić osobiście lub z góry przez szybkie płatności lub przelewy tradycyjne z PayU.
W przypadku odbiorów osobistych zamówienie można opłacić osobiście lub z góry przez szybkie płatności lub przelewy tradycyjne z PayU.
FAQ
1. Jak szybko opłaty są księgowane na koncie?
Płatności internetowe księgowane są niemalże natychmiastowo. Przelew tradycyjny może oczekiwać na zaksięgowanie na koncie 2-3 dni robocze.
2. Czy pobieracie dodatkowe opłaty za płatności internetowe?
Nie, wszystkie metody są bezprowizyjne.